środa, 19 stycznia 2011

sory, sory i jeszcze raz...

Sory że nie pisałam, ale miałam te cały próbny test i oceny na koniec roku no wiecie jak  to jest ze szkołą...
Teraz już nie będę nadrabiała, bo za dożo tego już i jak czegoś u mnie nie będzie to zajrzyjcie na Stardoll i my. Teraz będę pisała nie tak jak z ostatnimi spoilerami tylko już jak coś ominę to klikniecie na stardoll i my i już, ponieważ to jest dla mnie trudny rok z czasem....
Ale dość tych sentymentów o tuż zaczynam robić metamorfozy, jak chcecie to piszcie w księdze gości narazie tu później co innego wymyśle. No i mam nowy nagłówek wiem, że nie jest z lalkami ze stardoll a mi się podoba, bo nie umiem robić takiego czegoś jak magdomilowicz... szkoda;( Ale myślę że się spodoba ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy